MISJA:
“Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą“
Św. Augustyn
Nasza misją jest zapewnienie najwyższej jakości świadczeń medycznych.
Ośrodek Medyczny SAMARYTANIN działa na rynku ochrony zdrowia, a świadcząc usługi medyczne pracuje w Systemie Zarządzania Jakością spełniającym wymagania normy ISO 9001:2015.
Przyjęty system zarządzania jakości jest ukierunkowany na pacjenta poprzez zapewnienie wysokiego standardu opieki medycznej , oraz zobowiązanie Właściciela do spełnienia mających zastosowań wymagań, zaangażowanie personelu oraz ciągłe doskonalenie w dążeniu do zapewnienia i utrzymania Jakości świadczonych usług zdrowotnych.
Nadrzędnym celem naszej działalności jest:
Zapewnienie opiekli medycznej na jak wyższym poziomie, zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi, standardami i oczekiwaniami pacjentów w obszarze diagnostyki, leczenia, pielęgnacji, rehabilitacji.
Z nadrzędnego celu wynikają cele stawiane poszczególnym jednostkom organizacyjnym i osobom. Wszyscy pracownicy znajdą i realizują wyznaczone cele:
- Rozszerzenie zakresu usług medycznych
- Doskonalenie świadczonych usług medycznych
- zakup specjalistycznego sprzętu medycznego
- ustawiczne szkolenie personelu
- zwiększenie rozpoznawalności Ośrodka Medycznego SAMARYTANIN w branży
- Wprowadzanie nowoczesnych metod leczenia i wykonywania zabiegów
- Budowanie silnej marki na rynku krajowym
Zobowiązuje się do stworzenia odpowiednich warunków pacy i zapewnienia środków finansowych na utrzymanie, spełnienie mających zastosowanie wymagań, doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością oraz deklaruję swój osobisty nadzór na realizacją niniejszej Polityki Jakości.
Właściciel – lek. med. Cezary Juda
Opole, 7 maj 2018r